"Dijital Pazarlamada Girişimcilik" Konulu Söyleşi Gerçekleştirildi

"Dijital Pazarlamada Girişimcilik" Konulu Söyleşi Gerçekleştirildi
  • 29 Aralık, 2020
"Dijital Pazarlamada Girişimcilik" Konulu Söyleşi Gerçekleştirildi

"Dijital Pazarlamada Girişimcilik" konulu söyleşi çevirim içi ortamda gerçekleştirildi.

29 Aralık 2020

Çevirim içi ortamda, Antalya MÜSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Boğaçhan GÖKSU'nun katılımlarıyla gerçekleşen söyleşiye Sayın GÖKSU, ilk girişimcilik hikayesini paylaşarak başlamıştır. Özel ilgi alanı olan “çikolata” ve “kahve” ürünleri konusunda yaptığı çalışmalar neticesinde, 2011 yılında “Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi” markasının ilk şubesini Antalya’da açarak girişimcilik hikayesine başladığını belirtmiştir. 2013 yılında ilk Franchising uygulamasına giriştiklerini ve ilerleyen tarihlerde bunun sayıca giderek arttığını ifade etmiştir.  Franchising iş modelini geliştirerek markalaşma ve kurumsallaşma alanında önemli bir başarıya imza atan GÖKSU, 2019 yılında markasını 194 şubeye ulaşan bir kahve zincirine dönüştüğünü paylaşmıştır.

2011 yılında 12 m2’lik bir mutfakta başlayarak daha sonra faaliyetlerin artması ile alanlarını büyüterek kahve, limonata, çikolata üretimi gibi üretimler yaparak organize sanayi bölgesinde daha büyük bir alanda faaliyete devam ettiklerini, kısa sürede nasıl bir gelişim sergilediklerini ifade etmiştir.

2019 Kasım ayında başlayan ihracat süreçleri ile ürünlerinin bir yıllık kısa sürede otuz farklı ülkeye ulaştığını belirterek, kısa süreli büyümelerinin dinamiklerini paylaşmıştır.

İki oturumdan oluşan söyleşide ikinci oturumda Sayın GÖKSU, öğrencilerimizin sorularını cevaplamıştır. Kıymetli bilgi ve tecrübelerini bizlerle paylaşan Boğaçhan GÖKSU’ya, katılımlarından dolayı akademisyenlerimize ve tüm öğrencilerimize teşekkür ederiz.